Ons huis

In de loop van de tijd sinds de oprichting van de stichting ontwikkelde zich de visie betreffend een woning voor de stichting. We zijn God heel specifiek gaan bidden voor een woning. Gedurende anderhalf jaar hebben we gebeden voor een woning met 6 tot 8 slaapkamers, 2 badkamers, een aparte gasten-toilet, een goede keuken voor Jeannette, een koninklijk pand op een plek waar rust is. Tenslotte ligt onze bediening in het helpen en verzorgen van Gods kinderen, van koningskinderen en die mogen in een koninklijke woning verblijven. Op een gegeven moment namen er mensen, die wij niet kenden, contact met ons op met de vraag of wij hun huis wilden huren. Ik wist meteen dat dit de woning moest zijn. De woning bleek m midden in de stad te staan. we zijn wezen kijken en alles waarvoor we aan het bidden waren zat in het huis. Voldoende ruimte voor onszelf. Twee prachtige gastenkamers met een zeer ruim balkon. Een eigen badkamer en toilet voor de gasten. Een aparte spreekkamer, een zeer grote en goed uitgeruste keuken voor Jeannette om koninklijke maaltijden te bereiden. Een koninklijk pand voor koningskinderen midden in de stad op een plek waar rust is. God verhoorde ons gebed compleet. Inmiddels hebben we in dit koninklijke huis al een behoorlijk aantal mensen kunnen helpen en herbergen.